onsdag 28 oktober 2009

Me storebror i två dagar:-)

Igår kom (äntligen) min storebror till mig :-) hade längtat hela måndagen. Vi träffades på Konsum i Ånge för jag och mamma hade varit och handlat. Vi fikade efter vi hade handlat så messade mamma till Linus så kom han och fikade med oss. ( Han var på väg upp ifrån S-vall) Sen åkte vi hem och åt "flygande jakob" eller vad det heter xD Sedan provade jag kläder som jag hade fått av Linus kusin Veronica xD
Sedan startade jag min dator och visade Linus min nya blogg (den här alltså) xD Loggade så klart in på msn och pratade med Jossan och Anneli: -) Sedan tog Linus fram gitarren som Mikael hade lånat av honom och började spela på den xD Jag och mamma sjung och Mikael bara suckade xD skit kul var det.
Sedan så kollade vi på en film (eller Mikael valde så det blev en skräckis) när vi hade sett klart på den filmen ville Mikael se på en till skräckis. Vi såg lite av den men varken jag, mamma eller Linus fattade något av den så vi bytte kanal då blev Mikael sur xD fast jag hittade Gadget så då blev han något hm gladare xD när den var slut så gick jag ut till Stampe sedan när jag kom in igen kollade jag på Prison Break xD på Ztv.Jag fick sedan filmer/avsnitts dvd:er av Linus sedan gick vi och la oss.

Idag har vi inte gjort så mycket förutom att hjälpa Linus att packa och så har vi fikat tårta/polly choklad kaka. Så körde Mikael och Linus mycket grejer till brandstationen. Vi skjutsade Linus ner till tåget och när han hade åkt så köpte jag, mamma och Mikael skor. Vinterskor till Mikael och gympa skor till mig. Sedan åkte vi hem och åt mat.
Efter det satt jag mig vid mammas dator för mitt trådlösa nätverk funkar inte=(.
Jag sitter förresten fortfarande framför mammas dator men nu ska jag lämmna över datorn till Mikael och gå och se på Transformers xD bilder kommer snart xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar