torsdag 12 september 2013

Andra Avenyn

Igår (onsdag) hittade jag igen Andra Avenyn! Var bara av en slump jag hittade det igen. Skulle kolla om dom hade Elementary (tror jag) på www.swefilm.com men det hade dom inte tror jag ;) kom inte så långt ner som till E x) men Andra Avenyn är en så bra serie :)
Handlingen kommer här:

Andra Avenyn handlade om några familjer som bor i utkanten av storstaden – vid Andra Avenyn. Serien handlar om problem som är vanliga i diverse ungdomsserier, som utpressning , andra former av kriminalitet ,graviditet , olovliga förhållanden, och otrohet.

Så jag började se på Andra Avenyn igen :) kommer inte på vilket avsnitt jag är på men det har jag som tur skrivit upp på datorn :)

3 kommentarer:

  1. Tror ja har sett de bara 5 gånger kanske sen inga fler för tycker de va inge spec & se på :)

    SvaraRadera