måndag 2 september 2013

Ljungarocken del 1

På fredagen den 16/8 -13  var jag med mamma och Micke på Ljungarocken! :D först gick vi bara runt och kollade :) sedan gick jag och mamma & köpte tröjor :D "jag var där" tröja och så köpte jag en huvtröja där det står Stiftelsen på rumpan och har i:et på bröstet :) sedan gick vi nog mest runt om jag inte minns fel. Vi väntade på att Stiftelsen skulle börja :) det var magiskt när Stiftelsen spelade ibland var det nästan som allsång :P alla sjung med i varje låt vers :) så härlig stämning!
Sedan spelade Blowball sin spelning Mattias ifrån Takida är ju med i Blowball med och han spelade utan byxor eftersom dom hade gått sönder ;) efter en låt så sa:
- Men Mattias du har inga byxor på dig! Sa Tomas (också med i Takida & Blowball) Mattias kollade först på Tomas och sedan på sina ben.
- ja jag har ju inte det, dom har gått sönder ifrån knäet till skrevet! Svarade Mattias honom så spelade dom igen :) sedan efter dom hade spelat så gick jag & mamma och köpte en Blowball skiva (eller jag köpte en Blowball skiva)

2 kommentarer:

  1. härlig känsla när publiken kan sjunga artistens låtar =) förstår dej för ja har själv upplevft =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp har upplevt det flera gånger med Takida å nu med Stiftelsen =)

      Radera