torsdag 5 september 2013

Ljungarocken del 2

Här kommer del 2 om Ljungarocken, då först bytte vi min "jag var där" tröja för jag hade fått en storlek för stor, och tur var det att vi gjorde det nästan direkt när vi kom för tröjan jag fick var den sista large.
Vi gick runt lite och kollade, efter ett tag så såg jag och mamma Mattias i Takida stå och prata med några och när han hade pratat klart så gick jag och mamma dit och frågade om vi fick en bild med honom och det fick vi! Var grymt glad hela den kvällen bara för det! Bilden är här nedanför :)
Sen lyssna vi på Kristet utseende (tror dom heter så) men det var inte direkt våran smak så vi gick & köpte glass och dricka, jag och Micke gick till byabussen med drickorna och jag bytte ifrån mina skor till stövlarna.

Sedan gick vi in och väntade på att Takida skulle spela :) efter ett tag börja dom spela och efter några låtar (kommer inte ihåg hur många) utbrister Robban:
- det där molnet måste du ta kort på Kristoffer! För jag vill ha kvar minnet, jag vet inte vad det är för något dock!
Och alla vänder sig om och kollar på molnet som Robban hade sett :) sen börjar dom spela igen ;) helt underbar känsla att vara på en Takida konsert magiskt!

Sen efter dom skulle Ramones (tror dom stavar så) spela och det ville mamma se på ;) medans vi väntade på att Ramones skulle börja spela, så såg vi en bekant figur på scenen
;) Per var där och jobbade :) Per är min kusin Anna's karl :) vi försökte få kontakt med honom när han greja på scenen men han var så inne i jobbet så han såg oss inte. Han hörde oss inte heller men det är inte så konstigt när Kill! Kill! Pussycat spelade ;) efter ett tag började Ramones och jag och Micke var där ett tag sedan gick vi till byabussen och väntade på mamma och han som åkte med oss dit :)

1 kommentar:

  1. Vadå överlycklig =) kul & höra att du hade en super duper kul kväll & att du fick en bild tms med Mathias :)

    SvaraRadera