söndag 15 september 2013

New Moon <3

Såg på New Moon i fredags kväll dock inte hela kom bara till min favorit scen mellan Bella och Jacob.

Jacob är ju en varulv så han känner lukten av vampyrer så han känner det när han ska lämna av Bella. Bella kollar bakåt när Jacob ska åka igen och ser att det är Carlisles bil som står vid huset, Bella går ur bilen och det gör Jacob med. Dom börjar att bråka.
Jacob berättar: om en vampyr är i närheten är det deras område och han (varulvar) kan inte förvandla sig så han kan inte skydda henne.
Bella går in iallafall och det är Alice som är där och dom pratar och Bella berättar om Jacob och precis när Alice säger att varulvar inte är något bra sällskap kommer Jacob dit.

Här kommer konversationen mellan Bella och Jacob:

- Jag var tvungen att se att du var oskadd, sa Jacob

- Jag trodde inte att du kunde skydda mig här, svarade Bella honom

- Jag antar att jag inte bryr mig, svarade Jacob henne

Ååh så himla fin scen mellan dom, den scenen älskar jag =) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar