onsdag 11 september 2013

Dagen 10/9-13

Idag har det inte varit någon vanlig dag :) idag är det Axels & Mickes födelse dag :) 8 år blir Axel och Micke blir 18 år idag :)
dagen började med att jag och mamma åkte till Ånge mamma skulle på något klockan nio så vi åkte dit. Tänkte hälsa på Solgården men gjorde inte det, laddade ur system kameran så jag kunde fotografera. Efter ett tag ringde mamma och då var hon klar så då kom hon och hämtade mig. Men mamma kom aldrig, så jag gick ut till vägen och när jag gick dit så träffade jag Kari :) det sa jag till mamma när hon kom. Så när vi hade åkt en bit så ringde mamma till Anita och frågade om hon var hemma. Det var hon så vi åkte dit och myste lite med valpar och med Iris :) pratade och skrattade om vart annat :) vi blev där i två timmar :) sedan efter vi hade åkt hem så vilade jag för jag hade migrän. Sedan på kvällen så åkte vi ner till Axel och fikade kakor och tårta :) Axel fick shorts & en t-shirt av oss, det var en bra present för det första han gjorde var att krama om kläderna :)

3 kommentarer:

  1. Roliga strumpor du har =) hahaha shcysst axel var då som inte krama er först :P rolig unge :) grattis till dom bägge :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Warp vettu :D haha knasboll han tycker ju om kläderna ;) det blev full träff

      Radera
  2. warp??? hihih vad bra då ;) kul att de blev fullt ös =)

    SvaraRadera