måndag 25 november 2013

Förra helgen

Förra helgen var jag hos familjen Högberg lördag/söndag. Vi lyssnade mycket på Stiftelsen jag och Paulina :) kommer dock inte ihåg allt vi gjorde, men ni får nöja er med det som jag skriver :) på lördagen var vi ensamma någon timme på kvällen då Bitte och Mikael skulle iväg och hälsa på vänner :) då tog vi det mest lugnt och lyssnade på musik och pratade och gjorde glasyr (osäker på stavningen) på pepparkakor som Paulina hade gjort. Efter vi hade gjort glasyr så kom Mikael och Bitte hem så då startade vi en film som heter:  Bombay Dreams :) den var bra :) orkar inte skriva vad den handlar om. Såg lite på tv:en också och satt och pratade, jag sa att jag längtade tills jag fyller år och då säger Paulina: jag har en sak till dig som du kommer bli jätteglad för! :) Snacka om att jag är nyfiken nu suck ;)Sen gick vi nog och la oss. På söndags morgonen åt vi en riktig mys frukost :) satt nog över en timme och åt frukost :) mysigt värre! :) sedan letade jag och Paulina nagellack tror jag :) sedan kollade vi på projekt prinsessa :) sedan letade vi gardiner till Bitte och sedan kom Kalle och Mikael hem dom hade hämtat Nella i Ånge så åt vi och sedan åkte jag, Paulina och Kalle till Kölsillre :)

4 kommentarer:

  1. Vad vare för grej Paulina hade till dej? Ja tror att ja har sett den filmen! Bra är den iaf :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken av filmerna har du sett? Jag tycker båda är super bra ;) en film hade Paulina köpt till mig

      Radera
    2. Bombay dreams :) bra att du tycker de:) jasså okey va roligt

      Radera
    3. japp den är skit bra :D även projekt prinsessa är skit bra =)

      Radera