tisdag 5 november 2013

Halloween mys x2

Nu ska ni få höra vad jag gjorde förra veckan =) har haft två halloween mys iallafall =) på torsdagen så blev jag bjuden på halloween mys hos familjen Högberg :) vi hade jättemysigt fikade halloween fika och myste och skrämde Lisbeth (Paulinas & Nellas farmor) här kommer två bilder på halloween dukningen:



Jag sov över där natten till fredagen för fikat blev så sent. Vi myste framför tv:en och kollade på olika tv-program =) här kommer en bild på mig och Paulina och vi har lika frisyrer (bara för att jag har en peruk)

mysigt värre vi såg på Free Willy på kvällen :) den filmen är super bra =) älskar dom filmerna :) Här kommer en bild på deras fina servetter =)

Jag var där ända tills på fredag kväll när Kalle (Paulinas kille) skjutsade hem mig igen =) På dagen vi åkte Opel så motorn kokade så vi fick ringa efter Kalle =)

Halloween mys 2! På lördag så hade jag halloween mys hemma hos mig =) bjöd på middag vi åt tacoskyckling :) sedan gick vi in i vardagsrummet och spelade Schlager spelet :) jätteroligt spel =) efter ett tag så startade vi tv:en och kollade på två sjukt konstiga filmer och vi hade bål, spindlar och möss till :P

bålen

mössen ;)

spindlarna ;)


Det slutade med att vi så på Bolt =) tills Paulina, Kalle och Nella skulle hem :)


Sen när dom skulle åka hem så följde jag med ut och väntade med en mask på (en mask som mamma avskyr hade skrämt mamma med den tidigare på kvällen)  för att skrämma deras pappa men det gick inte så bra men roligt var det =)


Godnatt nu ska jag sova =) receptet på mössen och spindlarna kommer upp i ett annat inlägg =)

3 kommentarer:

  1. Schysst dukat :) haha kul att motorn lade av :P Vad såg för sjuka filmer då? Du verkar ju ha skrämt alla typ förutom en som inte blev skraj då :P fan där på halloween skulle ja vart med på! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. går inte att förklara filmerna för dom var så sjuka :P

      Radera