måndag 4 november 2013

Saker som stör mig

Okey nu känner jag att jag måste skriva av mig lite! Här kommer ni få veta lite saker som stör mig just nu.

Första plats: min morbrors fru! Jag vet att det var länge sedan vi träffas men vad fan! Har inte dom bil så dom kan åka upp och hälsa på oss? Jag skiter i om hon läser min blogg. Lixom inte bara vi som måste anstränga oss för att träffas, lixom jag minns inte senast dom var till OSS och hälsade på! Visst vi åker till Sundsvall i mellan åt och handlar och grejsar men då har vi lixom massa saker att göra och då ska man tydligen hinna hälsa på dom också.

Andra plats: alla fördomar folk har! Alla är inte lika för alla är olika men lika mycket världa iallafall!
Ska man bli retad för man föddes i fel land? För man har ett handikapp? För man kommer ifrån fel land? Kan hålla på hur länge som helst men jag hoppas ni förstår hur jag menar.
Skulle alla vara lika skulle det bli jättetråkigt och alla skulle ha samma personlighet usch så tråkigt det skulle vara.

Tredje plats: att tappa kontakten med vänner som man varit väldigt nära när man gick i skolan. Man försöker hålla kontakten men det är svårt.

2 kommentarer:

  1. Håller verkligen med dej om 2.a & 3.e plats
    Skulle va as tråkigt om alla var lika å gjorde exakt samma saker som en själv,ingen är perfekt för alla gör vi fel/misstag som vi lär oss av!

    SvaraRadera