måndag 8 september 2014

dagen

Har äntligen hittat en dag då både jag & bästavän kunde träffas! Åh var så var så himla kul att träffas igen!♡ vi åkte Opel några svängar då jag kom :) ♡

snygg Opeln ♡

Hur kul som helst! Båda har verkligen saknat att åka Opel då den inte har varit hel på länge ;) men det märks verkligen att vi tänker lika angående massa saker ;) hahah åh vad vi har pratat mycket med varandra idag och vi säger vad den andra tänker säga innan den hinner säga det ;)

Efter det så gick vi in och såg på film med Nella :) vi såg på en film som jag har på datorn :) ♡ den filmen är så himla fin och bra :) vi såg på filmen förr eller senare exploderar jag ♡ orkar inte skriva vad den handlar om :) ni får söka på den om ni vill veta vad den handlar om :) både jag och bästavän har velat se den hur länge som helst och nu fick vi äntligen göra det :) ♡ bilder ifrån filmen kommer nedanför :) ♡


Mitt i filmen så åt vi middag och sen såg vi klart på filmen. Efter filmen gick vi ut och åkte mera Opel och då följde även Nella med! Var så himla kul att Nella också vill följa med ut och åka Opel! :D ♡ här nedanför kommer lite bilder ifrån andra turen med Opeln :) ♡

såhär ser man ut när man åker Opel närå skojar ;)

Nella kollar instagram/Facebook

Bästavän ♡

Bästavän & Nella♡

Varför tog jag den här bilden?
Bra fråga ;)
Efter det gick vi in och fikade lite och kollade lite på tv sen skjutsade bästaväns kille Kalle  hem mig på hjulingen :) ♡


Nej nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon då jag ska åka till Ånge :) ♡



1 kommentar:

  1. Hm.....undra om du börjar bli en amerikan snart med tanke på så mycke amerikanska kläder du har :P

    SvaraRadera