lördag 13 september 2014

Tini Stoessel

Vem min största kvinnliga idol är och varför?

Min största kvinnliga idol är faktiskt två personer Daniela Ruah och Martina Stoessel =) Dom två är mina största kvinnliga idoler för att dom har båda fötterna på jorden och det bryr sig om sina fans :)

Men just i det här inlägget tänker jag skriva om Martina/ Tini :)
Hon spelar huvudrollen i Disney Channels serie Violetta :) älskar hennes rollfigur i serien och även henne! ♡ Älskar hennes stil så himla mycket!  Romantisk och ett lite rockigare plagg till :) kan lyssna på låtarna ifrån serien om och om igen för att dom är så himla bra och fina låtar :)

Btw skäms verkligen inte över att jag gillar Violetta och Disney Channel, mitt val, tycker ni andra att det är barnsligt så fine by me! Jag bryr mig inte om vad andra tycker om det!

Skulle verkligen vilja träffa Martina och bara sitta och prata om allt möjligt :) blir dock lite svårt då hon bor i Argentina, men men drömma kan man ju alltid göra. Hon är en stor stjärna men hon har fortfarande båda fötterna på jorden som hon beskriver det själv :) Skulle verkligen vilja lära mig spanska så jag kunde sjunga med på låtarna när dom sjunger på spanska :)

3 kommentarer: