onsdag 24 september 2014

idol frågor

Här kommer några av frågorna som min kompis skickade :)

Vilka är dina favoriter i idol?

Svar: det är Fanny De Aguiar och Niklas Musco.
Fanny 

Niklas♥



Vem tror du kommer gå långt i årets Idol?

Svar: det är många duktiga tävlande i idol nu, så vi får se men tror mest på Niklas Musco ♡

Vem min absoluta favorit i idol är och varför?

Svar: Niklas Musco är min absoluta favorit och varför? Ja för att han är sig själv och sjunger bra + att han är den snyggaste killen i idol i år resten av varför Niklas är min absoluta favorit skriver jag i ett annat inlägg.

Med din absoluta favorit vad var det som fångade din uppmärksamhet första gången?

Svara: det var nog ögonen på Niklas som fångade min uppmärksamhet första gången.

Brukar du följa idol varje år?

Svar: ibland brukar jag följa hela säsongen men bara om jag hittar en favorit, följer inte om jag inte hittar någon favorit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar