måndag 15 september 2014

Martinas stil

Verkligen älskar allt  som har med Martina Stoessel att göra :) är så förtjust i hennes stil för den är någorlunda lik min stil =) hennes stil är rockig/romantisk/skejtig och feminin :) verkligen älskar henne♥♡♥ men hon har något romanstiskt på sig och så piffar hon upp det med något rockigt plagg eller någon accessoar :)



Kolla bara på bilderna övanför vad fint det blir :)


Älskar hennes stil :) är dock inte så feminin som Martina men ibland så kan jag vara det :) här nedanför kommer några olika outfits bilder på Martina :)

Bild ifrån serien Violetta







 Idag hade jag Martina som inspiration när jag valde kläder idag :) blev mysbyxor och en thshirt :) inte för att jag tror att Martina skulle ha på sig det men :) kolla på bilden här nedanför så kanske ni fattar :) ♥



Skinjackan och stort halsband till myskläderna :) ♥

4 kommentarer: