lördag 20 december 2014

Frågor

Har fått några frågor på messenger på facebook, av en gammal vän kul kul! Okey här kommer dom :)

Hur började du att gillar serien Violetta?

Ja det var mest av en slump,  tror att jag var hemma för jag var sjuk, så satt och zappade och fastnade på reprisen av första avsnittet av Violetta.

Vems version av Let it go tycker du är bäst, Demis eller Idina?

Oj vilket svårt väl.... eller inte alls.. har alltid älskat Demi ända sedan jag såg henne i When the bell rings,  så tycker Demis verson är bäst ♥

Shake it Up eller Hannah Montana?

Här är det också ett enkelt svar, har också alltid gillat Miley Cyrus sen jag såg/hörde henne första gången

Favorit årstid och högtid?

Jag är ju en riktig vinter människa även fast jag blir så lätt frysen, räknas födelsedagen som hödtid? Men älskar också julen ♥

Favorit i Hobbit/Sagan om ringen?

I Hobbit är det helt klart Legolas, i sagan om ringen är det Legolas och Aragorn ♡

Stort kalas eller bara ett litet med några vänner?

Litet med några vänner

Bones eller ER?

Helt klart Bones!♥

Vanliga csi eller  csi ny/ miami?

Helt klart csi ny/miami ♥

Intelligence hade bara en säsong med 13 avsnitt,  vad tycker du om det?

Jag tycker att det är så tråkigt att bara ha en säsong på en sån underbar och spännande serie

3 kommentarer:

  1. Tror inte att födelsedagen räknas som högtid!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe skrev ju julen med :P

      Radera
    2. Ojdå...missade den delen :P julen räknas som högtid :)

      Radera