lördag 13 december 2014

Svenska filmer

Det finns några artiklar på Aftonbladet om vad folk tycker om att ha undertexter på svenska filmer på bio, vilket jag tycker är toppen bra! Spelar ingen roll om man är hörselskadad och inte hör så bra eller om man inte är det. För jag tycker att skådespelarna oftast mumlar i svenska filmer så man inte hör så bra vad dom säger. Vad är det för problem då att ha undertexter? Tycker att det hjälper om man har det på svenska filmer. Men men det är ju bara min åsikt, men såg på det Aftonbladet la upp på Facebook angående det här så var det många som tyckte som mig

3 kommentarer:

  1. Själv tycker ja bara de är jobbigt men de är min åsikt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så du hör om dom bara mumlar?

      Radera
    2. Dom mumlar inte alla svenska filmer men jo jag hör :)

      Radera