lördag 13 december 2014

Hobbit

Var på bio igår med lillebror och vi såg på sista Hobbit filmen och enligt mig så var nog den här den bästa!  Den var/är spännande genom hela filmen. Den är sorgslig på slutet. Älskar att det var så mycket om Legolas♥ Vi såg den i 3D så det var coolt ;) ska nog köpa den när den kommer ut! :D 

Här kommer handlingen:

Gruppen har oavsiktligt släppt lös draken Smaug, som rasande låter sin eld drabba de försvarslösa männen, kvinnorna och barnen i Sjöstaden. Thorin är besatt av den återfunna skatten, vilket tvingar Bilbo att fatta ett riskfyllt beslut. Men ännu större faror väntar när mäktige Sauron skickar en armé av orcher till anfall.


Filmen får 10/10 poäng av mig för att jag tycker att den är så himla bra! ♥♥

3 kommentarer:

  1. Jag såg också den filmen i 3D å jag tycker att den var super bra :)))

    SvaraRadera