lördag 20 december 2014

The secret of Moonacre

Ikväll så har jag sett på The secret of Moonacre,  gud vad den filmen är bra och spännande! Vet inte hur många gånger jag har sett på den,  jag bölar ändå på slutet av filmen ;) ♥

Här nedanför kommer handlingen:

När 13-åriga Maria Merryweathers far dör blir hon tvungen att lämna sitt lyxiga London-liv, för att åka och bo med den något excentriska farbrodern (som hon inte visste att hon hade) i det mystiska "Monacre Manor". Där får hon reda på att hon är "Månprinsessan", och med den titeln måste hon rädda sin familjs ära.

Om ni inte har sett den så rekommenderar jag den starkt! Blir lika tagen av filmen varje gång ;) älskar att båda av De Noir barnen blir kära (dock inte i varandra) nej nu tänker jag inte skriva något mer för då kanske jag berättar hela filmen ;) filmen får betyget 10/10 :) ♥

Här nedanför kommer det några bilder från filmen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar