måndag 21 juni 2010

19/6 - 20/6 - 2010

Lördagen den 19/6 kom Robin till mig :) Han kom redan tjugo över elva så jag struntade i att diska klart det sista :P det första vi gjorde var att pratat lite granna ;P ( vi prata nog i en halv timme xP ) Efter det så skissade/tecknade vi manga och lyssna på musik och prata också^^


En frän bild Robin skissade/tecknade ur manga serien: Shaman King :P

Typ halv/tjugo i två kom mamma och Mikael hem ifrån Ånge :P Då efter typ så där fem/tio minuter såg mamma att vi hade lite mjölk och ville att JAG skulle gå och handla det men jag typ vägrade när jag HADE Robin där jue! Så det blev Mikael som fick gå och handla mjölk och en Coca Cola. Efter Mikael hade plockat upp mjölken och ställt den i kylskåpet så gick han in till sitt rum igen :P Efter Mikael hade gjort det så slutade jag och Robin att skissa/teckna manga för båda var ganska så less och Robin hade ont i ena axeln för han hade spänt sig när han skissa/teckna :) Så jag fick massera honom och jag hittade *knuten* och tror att jag fick upp den också! Rätt så stolt över det :D
Efter det så startade vi min laptop min vi fick inget nät till den så det var inte så kul :/ Då var Robin ganska så trött för han somnade när jag höll på med laptopen ;P


Så här sött sova han dåe :P Hihihih fast han tycker ju inte att han sover sött^^ hihihi :P
Efter typ två/tre minuter så vaknade han av sig själv iallafall :P Efter det gick vi och såg på en film som heter: Camp Rock :P När vi hade nästan sett klart på filmen så ropade mamma att det
var mat :P

Efter maten så gick jag och Robin ut med Bosi. Vi gick till ett ställe vid Ljungan som heter: Strucken :P Vi stannade där och pratade ett tag :P

Bosi och Robin vid Strucken ett fint foto tycker jag :P Det var så himla härligt att sitta där med Robin och Bosi och bara vara det nästan befriande att sitta där med dom alltså :P

Efter ett tag så gick vi hem och när vi kom hem såg Mats och mamma på kungliga bröllopet bah :P Så då kunde vi inte fortsätta att se på filmen. Då gick vi in till mitt rum och lyssnade på musik och pratade xP Efter ett tag så hörde vi hur det skramlade i köket och efter ett tag så fick vi efterrätt :P

Sen efter vi hade fikat så gick vi tillbaka in till mitt rum och jag kollade om det fanns något nät till laptopen och det fanns det tillräcklig för att jag skulle kunna få en låt av Emil och kolla bilddagboken och sånt^^ Medans jag gjorde det sov Robin på min säng fem i halv tolv tyckte jag att han hade sovit nog xP
När han hade vaknat på sig då så gick vi och åt macka och dricka någon saft eller om det var någon lättdryck mamma hade blandat :P Efter det så gick vi klart på Camp Rock :P

När vi precis hade sett klart på den kom mamma in och sa: han kanske vill ha en kvällsmacka innan ni går och lägger er! Hahaha det hade vi redan tagit och det sa vi till mamma
och då sa hon: ni har ju sovit ikväll så ni är väl pigga nu igen ;P Då svarade Robin: Jag är iallafall det vet inte hur det är med Frida :D Och flinade stort efter han hade sagt det ;P Efter mamma hade gått och lagt sig såg vi på en till film den filmen heter: Starstruck:P den är jättebra xP somnade på slutet eller någon gång under filmen :P Efter den filmen så gick vi och la oss och sov :P


Söndagen den 20/6 sov jag och Robin ända tills tolv båda två typ jag blev väckt av min lillebror Mikael! Bah men men kan ju inte sova hela dagen heller ;P Sen klev vi upp och åt *frukost* typ ;D Efter frukosten masserade Robin mig eftersom jag hade ont i nacken :P
Efter det gick vi in i vardagsrummet och pratade lite ( i ungefär en och en halv timme xD ) Efter det så gick vi in till
Mikael i hans rum och killarna pratade om det dataspel Mikael spelade ;D Då startade jag Mikaels Wii spel och sjung High School Musical karoke :P Övertalade till och med Robin att sjunga en låt! xD

Hihihihihi efter vi hade sjungit High School Musical karoke gick vi in i vardagsrummet och såg på en film som heter: Australia ;D Det är en väldigt bra film det ;P När vi såg på den filmen så ringde Robins pappa och sa att han var på väg att hämta Robin så han hann bara se på ungefär en tredje del av filmen ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar