måndag 28 juni 2010

Klok kille man har!

Jag har pratat(pratar fortfarande) killen typ hela kvällen ända sedan fem typ. Men för ett ganska bra tag sen nu men men ;) Då sa han en sak som man blev bara så här alldeles ställd av att läsa! "Liksom att ja är inte precis en tjejs högsta dröm skäggig sjabbig o som snusar o bryr sig inte så himla mycket hur jag ser ut o är smått grinig men du älskar mig ändå det finns alltså hopp här i världen"
Fasen vad rörd man blev då alltså!!! Och att han bara har erkänt det för mig också nawwww ;) Fick tårar i ögonen när jag läste det hur gullig kan han vara egentligen? Ja det är en bra fråga det eftersom han är supergullig konstant;)
JAG ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA EMIL HÅKAN LINDGREN<3


Bilden är egen fotad så inte röra xD<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar