söndag 13 juni 2010

skolavslutning/student ;P

11/6 var det skolavslutning/student i Bollnäs =( visst det var jätteroligt. Men samtidigt SÅ sorgsligt för jag kommer kanske inte att träffa Sofia något mera =( om hennes nya kommun säger att hon inte ska få gå kvar i skolan så får dom med mig att göra :@ och även Sofia då :P Hihihihihihi :P


Men det var också sorgsligt att åka hem till Kölsillre utan att kunna träffa någon av mina underbara vänner på hela sommarlovet :/ HELA TIO veckor utan dom :`( hur ska jag klara mig? Tur att jag har Paula, Nellur, Gummsan o Julle här hemma :P har ju många flera också men det är ju dom som jag brukar vara mest med :P men jobbigaste av allt var ju att min storebror tog studenten :`(

Fast jag kommer ju och få träffa honom när han hälsar på skolan och allt sånt :P Han är inte min riktiga bror men det känns verkligen som att han är det :P


Jag och min storebror ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar