fredag 25 juni 2010

En enorm saknad :`(

Saknar dig så sjukt mycket nu så att det svider i hjärtat :`( Jag vill bara höra dig ropa mitt namn så jag kan kasta mig i din famn och ALDRIG släppa taget men det vet jag att det inte går :`( Trotts att det har gått ett år och flera månader så sorgen fortfarande så stor för mig :`( Oftast önskar jag att himlen har en telefon så jag kan ringa till dig och höra din röst och få veta att du har det bra där uppe i himlen :( Men det har dom ju inte för att dom som är uppe i himlen är ju DÖDA men andarna lever kvar på jorden i alla fall :( Varför skulle just du få obotlig cancer för?!? Kunde det inte ha varit någon som inte hade barn?!? :( Varför finns sjukdomar överhuvud taget?!? Jag älskar dig så mycket fortfarande och saknar dig så sjukt mycket nu :`(


Bilder, kläder, saker du har skrivit är allt jag har kvar av dig känns det som :`(

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta vad som än händer :`(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar