lördag 26 juni 2010

Midsommar igår då :D

Igår var det midsommar :P
Vilken midsommar sen då! Inte som vi brukar göra åka till Säter och kolla vad som hände där. Nej vi var hemma och städade jättekul då, eller inte! Men god middag åt vi i alla fall :) Sen efter maten satt jag mig vid datorn ett tag :D Sedan när jag hade suttit vid datorn ett tag så fikade vi tårta som mamma hade gjort :D
Sedan åkte jag, mamma och Mats ut och kollade efter björnar^^ men vi såg inte ett ända djur alltså det blev lite små tråkigt dåe :D Aja härligt att åka *lite* i skogen i alla fall men det blev lite små tråkigt^^ När vi åkte hem så var det solnedgång och det var så fint att Mats fick stanna bilen så jag och mamma fick gå ut och knäppa kort på solnedgången^^ När vi stod där på vägen och knäppte kort så kom det en bil ifrån andra sida bron ( mamma och jag stod på en bro! ) Då fick jag och mamma gå och stänga dörrarna på Mats bil så han kunde baka så att den andra *lilla* bilen kom fram. Den bilen såg verkligen liten ut om man är van stora lastbilar och stora personbilar som det finns här hemma på gården^^



En av fotona jag och mamma knäppte på bron dock inte mitt bästa ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar