lördag 26 juni 2010

Dagen

I dag har jag inte gjort så mycket alls för jag har inte varit så pigg idag :( först sov jag till kvart över tolv :) Och det var inte mamma som kom och väckte mig :D Sen när jag hade klivit upp gick jag och satte mig vid mammas dator eftersom den var på^^ Då kollade jag min kamrat och lyssnade på Avril Lavigne :D Sen pratade jag lite med lillebror^^
Sedan efter ett tag kom mamma in och då fick hon sitta vid datorn ett tag :) Sedan så kollade vi på cdon.com om ett spel jag tänker köpa till lillebrors Wii spel :) Man måste ju ha mic om man ska sjunga karoke :) Hihihi annars blir det inte så bra :D Så vi behövde skicka en fråga om en mic följde med :)
Sen efter det så åt vi rester ifrån igår :P En riktig gormemiddag igen :) Sen satt jag mig vid mammas dator igen och efter ett litet tag kom mamma och ville ha sin dator och då startade jag min dator :P sen satt jag mig där och kolla runt på nätet och lyssnade så klart på Avril Lavigne^^ och gör det fortfarande det :) Aja efter ett tag så kom jag på att på storebrors gamla dator så finns det ju Avril Lavigne låtar!!! :D ( Det är lillebrors dator nu) så jag gick dit och tänkte sno några låtar men hittade inte var jag skulle sätta in usb:n så jag lyssnade på musik tills lillebror kom in igen xP Han var ute och gick med Bosi :) Vi kollade igenom hela datorn och hittade flera stycken låtar som jag ville ha :) Dom låtarna skrev jag ner på ett papper ^_^ så nu har lillebror lovat att göra skivor av dom eftersom det blev för många för att bara ha på en skiva ^_^


Avril Lavigne har så himla bra låtar ^^ och hon är nog min största kvinnliga idol just nu xD
Btw bilden är tagen ifrån Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar