söndag 2 januari 2011

30/10 -10!

först så fick jag städa innan jag gick till Nella...

halv tre gick jag till dom och kunde inte låta bli att stanna till vid Sabbak och Flisan och fotografera dom lite granna ;D Orkar int lägga upp något foto på dom eftersom det tar så lång tid... Men Paulina kom och mötte mig ute vid vägen :) Sedan gick vi in och pratade sen satt vi oss vid datorn lite sen gick vi upp och sa till Nella att vi skulle öppna julklapparna! :) Jag fick en pannlampa som var jättefin :) och så fick jag världens snyggaste glas som Paulina hade gjort =) Paulina fick ett par örhängen av mig och Nella fick en film av mig =) Efter det så gick jag och Paulina och letade efter en film som heter Starstruck =) efter ett tag så hittade vi den! Snacka om att vi blev lyckliga då! hihi sen såg vi så klart på den =D efter det så spelade Paulina in en låt och så pratade vi om han som spelar den manliga huvudrollen har någon egen skiva eftersom han sjunger så jävla bra!! :D + att han är super snygg!! ;)



















Kolla bara in den här snyggingen här ovanför!!! :D

Sen efter det så fikade jag, Paulina och Nella =)

Efter vi hade fikat så målade jag och Paulina naglarna =) Sen kanske vi gick upp och pratade killar kommer inte riktigt ihåg =)
Sen efter det så gick vi nog ner och kollade datorn (tror je) xD Då kollade vi efter Robin Hood tror ja :D sen blev vi överraskade av Paulinas och Nellas pappa med glass ;)


Efter vi hade ätit glass så sa Paulina: undra hur länge du får vara här den här gången då =). Då frågade hon sin mamma om jag fick sova över och det fick jag för dom och då gick vi till toan och ringde min mamma och mamma sa att jag fick!!! Jag och Paulina kollade förvånat på varandra för det brukar låta: planerade ni det från början? ;D då gick vi upp och bäddade ett täcke åt mig :D sen pratade vi massa strunt och allt möjligt.

Det är så jävla härligt att vara hos dom :D

Sen gjorde vi massa annat också som jag inte tänker berätta om! det är hemligt mellan mig och Paulina det :D

Men det här kan jag iallafall berätta Paulina har ju fått en ny mobil i julklapp och si så där 01: 10 skulle hon kolla musiken och eftersom mobilen är ny så kan hon den inte riktigt och då råkade hon starta en låt och det var: Avril Lavigne - Girlfriend och den är ju inte direkt den lugnaste låten utan den börjar ju med pang! Och Paulina bara slängde ifrån sig mobilen och gömde sig bakom kudden så jag fick ju ta mobilen och stänga av låten xD sen på dagen efter sov vi till 12:34 ;D sen halv två så gick vi ner och åt frukost och sen efter ett tag så (när vi satt och åt frukost) så började deras pappa med middagen xD sen började vi att spela ett spel jag, Paulina och Nella. Sen gick jag upp och kollade mobilen och precis då ringde mamma och vela att jag skulle gå hem.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar