tisdag 4 januari 2011

Nyår ;D

tänker inte berätta vad jag gjorde på nyår på dagen för det vet ni redan x) var ju hos Nella då... Klockan tre gick jag hem och då mötte Mikael och Bosi mig.... Vi var hemma ungefär kvart i fyra x) då duschade jag o sen så klädde jag på mig och gick över och hjälpte till på festen som var på Träffpunkten (:
så här fint var det på Träffpunkten på nyår (: Där var det fest som jag, mamma, Mats och Mikael var på (: jag kom dit först för att hjälpa Mats och ta betalt och skriva medlemskort (: sen så åt vi och sen så åt vi efterrätt och sen när dom skulle öppna den tredje glasslåda så var det ärtsoppa xD Göran Månsson var där (: sen så hade dom ett lotteri och då fick jag en tavla som jag lämnade kvar -.- hihi men bytte till mig den hära fina ängeln (:
efter lotteriet så dansade mamma och Karin en på byn salsa och linedance (: hur kul som helst att titta på!!! Karin har sådan energi att man kan bli trött bara av att kolla på henne ibland =) men efter ett tag så blev det tråkigt och då började jag att hålla på med min fiina ängel x) Efter ett tag så skulle vi äta korv med bröd och sen var det full fart ut och kolla på fyrverkerierna som snart skulle börja då!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar