onsdag 5 januari 2011

lugna!!!!!

håller på att lugna ner mig nu med hjälp av Emil och mig själv ;o måste passa på att säga att jag är jävligt glad att vi inte blev ovänner när vi gjorde slut (: ibland kan han vara riktigt tjatig!! xD fast det är precis som en storebror egentligen. Nu när jag tänker efter x) Men han är jävligt skrämmande ibland också när han hör på min röst när det blir något om vi pratar i telefon. Men hallå han var ju tillsammans med mig i nästan ett år så han har nog haft bra tid att lära sig mina signaler och allt sånt!!! hehe en son till Oden. Med sin genomgående blick som jag ofta bara berättar allt som tynger mig ...


men just nu känner jag mig lite som den här pitbullen på bilden när jag vill känna mig som sköldpaddan i Nemo!!! men försöker att lugna mig och det funkar rätt så bra det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar