fredag 21 januari 2011

Bollnäs - Ånge - Ljungaverk - Sundvall - Kölsillre x)

haha idag har jag åkt en lite sväng x) Först åkte man ifrån Bollnäs till Ånge från Ånge till Ljungaverk sedan vidare Sundsvall. Först i Bollnäs så var tåget i tid!!! :D Sen fick ja vänta i typ två å en halv timme i Ånge på mamma som kom o hämta mig. Då åkte vi till Annikas hund och katt i Ljungaverk så fick hon som äger den affären klippa klorna på Bosi.....

Sen efter hon hade klippt klorna på Bosi så funderade vi om vi skulle åka till Sundsvall och så blev det x) först så åt vi på Max och sen åkte vi till en djur affär kommer int ihåg vad den heter men jag o mamma köpte iallafall två svärdbärare som jag döpte till Bärnt och Sigrid så nu är dom i akvariumet i vardagsrummet =) så här ser dom ut på ett ungefär:

Fast dom bilderna har jag lånat ifrån google eftersom jag inte fick några bra bilder på Bärnt och Sigrid =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar