lördag 29 januari 2011

potatismos a la Urban!

idag har man varit barnvakt precis hela dagen idag och det har varit helt jävla underbart att bara vara med honom!!! finns absolut inget alls som går upp emot att vara med min gulleunge en hel dag!! idag har vi kollat fiskarna, grävt typ en grop och en grotta det skulle egentligen ha blivit en tunnel men vi blev godis sugna =) sen skulle vi gå ut och fortsätta men det blev aldrig så eftersom vi båda två fastnade i att bygga med lego ;)
min lego grej vet inte vad det blev suck x) vi byggde lego ett bra tag sen gick vi och kollade på tv:en och jag säger bra en sak: vet inte hur många gånger jag har kollat på Ozzy och Drix idag =Psen gick vi tillbaka till legot och lekte lite mera och då kom hans pappa hem och då sprang han och frågade det här: pappa pappa!! visst får Frida stanna en stund till?!? och hans pappas svar: det är väl klart att hon får gubben =) hon får vara här precis hur länge som helst :'D då kom han springandes tillbaka och sa med andan i halsen: du får stanna ett tag till Frida :'D snacka om att man bara tänkte: awww! då :'D
Efter ett tag så kom Urban in i hans rum och sa att maten var klar vi åt: potatismos a la Urban och korv till :'D super gött var det!! sen efter maten så gick vi in i Axels rum och lekte med vilken förvåning lego igen =)
sen efter ett litet tag så gick vi och kollade på tv:en igen och då var det så klart Ozzy och Drix x) sen efter det avsnittet blev det lego igen :)
sen så kom Urban med "Risen" till mig och sen så gick vi in i vardagsrummet och kollade på tv:en alla tre =) först såg vi på Ozzy och Drix konstigt då xD sen blev det något som jag inte kommer på just nu men men blev det "flygande mattan" ett sång program ifrån Bolibompa. Sedan så kollade vi på slutet av Shrek :) efter det så pratade vi lite o Axel gick och lekte lite med lego XD sen gick jag hem :/ pratade med Urban lite innan och han sa: du vet ju att du alltid kan komma ner till oss och umgås med oss och Axel? och så pratade vi om massa annat också men när han sa att jag alltid kan komma ner till dom och umgås med dom och Axel kom nästan tårarna.....

Sen när jag kom hem så gick jag direkt ut med Bosi och sen när ja kom in så åt vi senlor :'D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar