lördag 8 januari 2011

Rolig dag :D

idag har jag, mamma och Mickz åkt till Sundsvall och shoppat lite olika saker vi åkte så klart till Birsta och handlade eftersom jag och Mickz har present kort där eller hade nu då (: Mickz gick iväg själv när han tyckte att jag och mamma gick så segt x) och när jag och mamma hade gått i ungefär tre affärer hade han typ gått klart i alla affärer som han skulle gå i ;o sen fick han gå med oss ett himla bra tag och bara muttrade att han vela åka heim x) vi åt kyckling tallrik både jag och Mickz till middag och mamma åt kebab tallrik x) sen när vi gick ut så mötte vi en som vi bodde granne med i Bredsand! Och han kände igen Mickz!! Hur i hela friden kunde han göra de? Mickz som e så annorlunda sen vi bodde där ;o Aja här kommer det jag köpte iallafall

En Edhardy väska som jag köpte ;D


ett långlinne jag köpte x)


en huvtröja jag köpte



köpte första säsongen av Bones!! x)



Köpte också svart nagellack x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar