fredag 11 mars 2016

Fakta

1. Vad heter du? Frida

2. Hur gammal är du? 23 år

3. Vart bor du? Ånge

4. Hårfärg? Orange

5. Ögonfärg? Blåa

6. Hur lång är du? 1 63 tror jag

7. Kär? Ja men det är hemligt

8. Singel eller upptagen? Singel

9. Hur många har du kysst? Jag vet inte

10. Vad väljer du, godis eller chips? Båda

11. Nämn tre saker på din att-göra-lista? Har ingen sån lista

12. Cola eller fanta? Cola

13. Vad skulle du gjort utan din mobil? Haft ett liv typ

14. Dumpat någon? Ja

15. Blivit dumpad? Ja

16. Vad för killar/tjejer tycker du om mest? Ärliga

17. Vad har du för mobil? Samsung Galaxy S4

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Skänka lite tillbehövande sen vet jag inte


19. Favoritland? Grekland

20. Favoritfärg? Lila

21. Film? House of wax, Rags, Spectacular o Prom

22. Bok? Kärlek behöver inte le

23. Serie? Teen Wolf, Criminal Minds, Grandfathered o Hawaii Five - 0

24. Vad gillar du mest med dig själv? Mina ögon

25. Vad gillar du minst med dig själv? Vet inte

26. Nämn två personer du inte skulle kunna leva utan? Kan inte bara välja 2.

27. En person du älskar? Vet ej

28. En person du hatar? Jag vet faktiskt inte, ärligt

29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll helt klart

30. Saknar du någon just nu? Nej

31. Vad är det bästa som har hänt dig? Det finns mycket

32. Beronde av något? Cola

33. Ditt livs största misstag? Det vet jag faktiskt inte

34. Om du fick välja en person, att umgås med resten av ditt liv, vem hade det då varit? Kan inte välja en.

35. Har du några tatureingar? Nej

36. Piercingar? Öronen

37. Vem är mest lik dig? Min spegelbild

38. Har du någon förebild? Ja

39. Vad ska du göra idag? Har jobbat så jag ska ta det lugnt

40. Vad är det värsta du vet? Trånga utrymmen & när främmande människor kommer för nära

41. Vad är det bästa du vet? Djur, fotografera, familj & vänner

42. Vad åt du senast? Godis

43. Vad vill du ha just nu? Flygplan haha nej skoja bara vet ej

44. Vad köpte du senast? Godis på stallet

45. Vilka är dina favorit skådespelare? Avan Jogia

46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Vet inte

47. Tränar du? Nä, för lat för att träna

48. När går du och lägger dig? 22-23

49. Vad är klockan nu? 15:04

50. Är du nöjd med ditt liv? Ja det är jag




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar