måndag 7 mars 2016

Min osynliga syster

Jag såg på Min osynliga syster igår (söndag) och jag tycker att den är toppen bra :) tycker att den har en bra handling om att det är svårt att vara syskon till en populär syskon. Att man känner sig osynlig då det andea syskonet är populärt. 

Här nedanför kommer handlingen : När Cleo råkar göra sin populära storasyster Molly osynlig måste hon låtsas vara Molly i en viktig match samtidigt som hon har bråttom att hitta ett botemedel innan tiden rinner ut. 

Jag har den på datorn :) Men den 18/3 så har den premiär på Disney Channel :)  Så jag rekommenderar den starkt om ni tycker att den verkar spännande :) 

I huvudrollerna ser vi:
Rowan Blanchard som Cleo.
Paris Berelc som Molly.
Karan Brar som George.

Här nedanför får ni trailern:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar