torsdag 31 mars 2016

Veckans ridning

Igår så for jag till jobbet då vi har ridning på onsdagar :) Jag hade Bowie som vanligt och det gick ganska bra i skritten och i traven men i galoppen så for han på tvären och ville inte lyssna, tyckte att jag var jättedum som ville att han skulle hålla sig på spåret x) igår var det en sån där ridlektion som vi inte var riktigt synkroniserade i galoppen och han tyckte att han skulle bestämma mer än mig. Vi brukar alltid vara bra synkroniserade även fast han är en ridskolehäst :) När vi skulle galoppera så sprang han på tvären och tyckte väl att han skulle få bestämma hur och var han skulle galoppera x) Men men får hoppas att det går bättre till veckan :)

Från en annan gång blev inga bra bilder då jag satt på B

Var härligt att han ville mysa lite efter ridlektionen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar