tisdag 8 mars 2016

Serier frågor

Fick en radda frågor på facebook chatten av en som läser min blogg, hon tyckte att jag skulle skriva lite om serier och hon hade några frågor så här kommer dom och mina svar :)


Fråga 1: Hur fastnar du för serier?
Svar: Egentligen fastnar jag inte för själva serien utan jag tror att jag fastnar för en karaktär som jag tyckee verkar spännande och intresserar mig, sen växer själva serien på mig.

Fråga 2: Vad gillar du för serier?
Svar: Åh hjälp vilken fråga ;) tycker om det mesta som har en bra och härlig/spännande handling :)

Fråga 3: Ser du på svenska serier?
Svar: hmm räknas Spårlöst? Om så ja annars nej

Fråga 4: Tycker du om reality serier?
Svar: nej inte direkt

Fråga 5: Hur många serier ser du per dag?
Svar: Åh bra fråga, om jag ska vara ärlig 2/3 stycken tror jag.

Fråga 6: Vad händer om din favorit karaktär dör/försvinner?
Svar: Åh jag fortsätter att se hen kanske kommer tillbaka och under tiden får jag en ny favorit karaktär ;)

Fråga 7: Brukar du ha favorit par i serierna?
<3 p="">Svar: Ja det brukar jag absolut ha :)

<3 p="">Fråga 8: Brukar du ha favorit vänskaper i serierna?
Svar: Ja absolut det är ju det bästa efter alla par :)<3 p="">

<3 p="">Fråga 9: Gillar du crim serier?
Svar: Oja det gör jag verkligen typ en av dom bästa serie genren enligt mig ;)

Fråga 10: Hur många avsnitt kan du se på från samma serie om det är spännande/sorgligt?
Svar: Oh det kan bli hur många som helst då ;) :P
<3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar