söndag 20 mars 2016

Teen wolf frågor

Fick frågor av en kompis på Instagram och istället för att svara där så svarar jag här :)


Fråga 1: Har du sett alla säsonger av Teen Wolf?
Svar: Ja längtar så tills säsong 6 kommer

Fråga 2: I Teen Wolf s5 vilka karaktärer saknar du då?
Svar: Derek och Isaac


Fråga 3: Är det någon vänskap som har förvånat dig?
Svar: Ja absolut Scott's vänskap med Allisons pappa efter Allison dog :O


Fråga 4: Vad var din absoluta första tanke angående Liam?
Svar: Oh att han var en bortskämd barnunge med ett hett humör.



Fråga 5: Vad var din absoluta första tanke angående Isaac?
Svar: Åh det var många faktiskt ;) men här kommer en: en misshandlad pojke som vill ha kontroll över sitt liv och känna sig stark.



Fråga 6: Tycker du om Derek?
Svar  Oja det gör jag :)




Fråga 7: Tycker du om Peter?
Svar: neej inte för fem öre.



Fråga 8: Tycker du att Stiles passar bäst med Malia eller Lydia?
Svar: Malia då jag verkligen hoppas att det blir något mellan Parrish och Lydia =)



Fråga 9: Vilka vänskaper älskar du i Teen Wolf?
Svar: Derek och Scott, Scott och Isaac, Scott och Liam. Många tror nog att jag är halvt galen nu då jag inte skrev Stiles och Scott men deras vänskap gillar jag bara.





Fråga 10: Vad tycker du om Theo?
Svar: Visa gånger tycker jag om honom men för det mesta så hatar jag honom.



Fråga 11: Vilka par tycker du om i Teen Wolf?
Svar: Allison/Scott Allison/Isaac Scott/Kira Stiles/Malia Lydia/Parrish


Fråga 12: Vad hoppas du på för säsong 6?
Svar: Det ända som jag kommer på nu är att Isaac kommer tillbaka med eller utan Allison ;)



Fråga 13: Har du hatat någon i Teen Wolf som du nu älskar?
Svar: Oja var absolut inget fan av Derek från början x)



Fråga 14: Någon speciell favorit scen ifrån Teen Wolf s4?
Svar: Har faktiskt 3st ;) Den första är när Scott och Malia är med Peter på skolan för att leta redan på unga Derek men möter Berserkers och Peter springer därifrån, när alla är nere för räckning (Kira,Scott och Malia) så kommer unga Derek och strider mot Berserkers och kommer tillbaka till sin vuxna kropp.
Den andra är när Scott tar hjälp av Derek att kolla Liams styrka och ilska, när Scott har skickat Liam på lektion så frågar han Derek vad han ler åt och då svarar Derek leende: Du kommer bli bra på det här :)
Den tredje och sista är då Scott räddar Liam precis som han tappar greppet i brunnen och är påväg ner. Scott ser så lättad ut att han hann hitta Liam i tid och att Liam var någorlunda okej :)




Fråga 15: Rekommenderar du Teen Wolf till andra?
Svar: Yes box om dom gillar serier som Teen Wolf :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar