tisdag 10 augusti 2010

Söndagens eftermiddag/kväll :D

Igår eftermiddags/ kväll har jag varit med en av dom bästa :D Har varit med Petronella först satt vi på ett bord vid Träffpunkten & pratade :D (Hon var med sin farmor) Vi satt där och pratade ganska så länge :D efter ett litet tag kom det en gubbe/farbror som pratade med Petronellas farmor och då fick jag & Petronella tavlor fyra stycken^^ det var egentligen bara två av dom som var fina^^ Aja xD Sen satt vi kvar ett litet tag och pratade :D Då fick jag sms av både Simon & älsklingen :D Lisbeth (Petronellas farmor) ville se bild på Simon xD Fråga mig inte varför! xD

^ Simon^

Sen efter hon hade fått sett bild på både Simon & älsklingen så gick vi till henne & fikade kakor & bullar & hallonsoda :D

Hallonsoda är så himla gott :D Vad vore världen utan Hallonsoda?

Efter vi hade fikat så gick vi till mig och gick in i baracken & skissade av Bamse bilder^^ eller det gjorde i alla fall jag :D Petronella gjorde det ett tag sen ritade hon för hand xD Vi lyssnade också på musik på min mobil & så kom Mikael ut med en skål med hallon som vi skulle äta upp mumma :D Vi satt nog där inne ifrån 18:10 typ till 20:05 ungefär :D mysigt vare i alla fall :D Vi fick sitta där ute själv eftersom mamma inte kom och störde oss mera än när hon kom med Lisbeth (Petronellas farmor) xD Fin fina bilder gjorde vi i alla fall här kommer dom:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar