lördag 7 augusti 2010

Mån - Tors :D

2/8 - 10 kom Robin till mig på eftermiddagen/kvällen :D Då fick jag en sak av honom också!


Den är sååååååååååå himla söööt :D Den ska så följa med till Bollnäs när skolan börjar!!!!! Har fan hållit sten hårt i den enda sen jag fick den :D * Happyface* :D
Mikael lagade maten då så jag & Robin fick gå över & köpa fläsk till fläskpannkakan :D Sen efter vi hade gjort det så satt vi oss på bron & bara pratade med varandra :D härligt väder var det också :D Solen värmde gött :D Satt där & pratade tills det var mat om jag inte minns fel :D Vi åt middag sen gick jag & Robin ut med Bosi :D Vi gick till Strucken konstigt då xD Vi var där nere ett bra tag :D

Lite ljus då ^^ men det syns så väl på honom att han verkligen gillar att vara där :D Storstads kille som han är allt trivs som fisken i vattnet på landet ^_^ :D Efter vi hade varit där ett tag så gick vi hem :D Då blev det att prata lite mera tror jag :D Efter det så såg vi på en film som heter: Harriot The Spy: Blog wars :D Visst det är en Disney Channel Original movie men det är en av dom sämre filmerna tycker både jag & Robin det sa han när vi hade tittat klart den.


Nä inget att se på tycker jag & Robin! Vi ser nog hellre på Starstruck :D Hahaha alltid när Robin är här så vill han se på den x'D Inte mig emot då :D Sen gick vi & la oss och sov :D

På tisdagen så sov vi till 08:00 (jag) & 10:30 (Robin).Jag skulle duscha x'D Eftersom vi hade bestämt med Paulina dagen innan att vi skulle vara med henne :'D Vi var i Hålan & pratade och hade super roligt :'D Robin den tjuven snodde min mobil & skickade över låtar tills sin mobil ;) Så där runt halv fyra eller vad det var fick jag & Paulina ett ryck att sminka oss med ansiktsfärg & det gör vi nog inte igen.
Vi gick först hem till mig & hämtade pengar och precis gå runt hörnet på vårat hus när världens smäll/brak hördes då var åskan igång & både jag & Paulina nästan skrek rakt ut!!! Fy fan hatar verkligen åskan!!! :'( Det var verkligen tur att Robin var där annars hade jag direkt börjat att skaka!! Som jag ofta gör när jag känner mig otrygg & det åskar!! Aja nu var han ju där som tur var :D
Vi gick in och hämtade pengar jag & Paulina sen gick vi över på affären då ville inte Robin följa med oss :o inte så konstigt eftersom vi var blåa på ena sidan av ansikte & gröna på den andra sidan xD

Men han följde snällt med tillbaka till Hålan när vi gick dit igen x'D vi såg lite på en film och efter ett litet tag skulle jag & Paulina ta av oss ansiktsfärgen men först fick vi INTE bort den!!! Vi fick nästan panik ju!!! Efter ett tag fick vi bort en del i alla fall. Sen ringde Paulina & frågade sin mamma om jag & Robin kunde åka med hem till dom och äta men det gick inte :P Vi skulle istället träffas & bada lite senare på kvällen :D

Efter vi hade ätit hemma så gick vi till Strucken igen och då blev vi fast där under ett bord med tak^^ det började att regna!! Hahaha kul xD

knäppte det här fina foto när vi väntade på att det skulle bli uppehåll så vi kunde gå hem :P Efter ett tag så blev det uppehåll så gick vi hem & blev skjutsade till Digernäset :D Robin badade inte alls :O Hihihi badkruka han är alltså!! fick låna hans fräna badbyxor :'D
Klockan 20:00 kom Sofia :D Vi doppade oss & åkte sen iväg men kom inte så långt eftersom hon körde fast med bilen så herr Högberg fick komma med blå traktorn & dra loss oss x'D

När vi väl kom hem bytte jag om till min nyaste pyjamas och snodde Robins huvtröja eftersom min egen var blöt efter färden hem ifrån Digernäset :') Robins var/är mycket mysigare än min typ ^^ Vi drack pulver oboy & åt macka & såg på Starstruck :D
Efter den film gick vi & la oss :D

På onsdagen vaknade vi sen båda två :D Vi skulle vara med Paulina då men det gick inte för dom :'/ då umgicks bara jag & Robin :D Vi pratade mest :P Vi satt också vid datorn :P Vi skulle åka & bada med Paulina & Petronella men jag bråkade med mamma så det blev inte att hon skjutsade oss :( Blev väldigt sur på mamma då! Ungefär halv tio gick jag & Robin på promenad med Bosi & vi gick till Strucken var annars x'D Vi spelade in ett gäng med videos där :D Eller jag spelade in Robin x'D Sen när vi kom hem såg drack vi pulver oboy & åt mackor :D Vi såg på två filmer på onsdagskvällen/natten :D Då såg vi på Jump In & Hundpensionatet :D




En bild ifrån Hundpensionatet :D

På torsdagen gjorde vi inte så mycket förutom att umgås med varandra & väntade på Robins pappa :'/ vi skulle ha badat med Paulina, Petronella, Sofia med familj men hade ingen skjuts :'/ så vi låg ute på gräsmattan & lyssnade på musik & bara pratade :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar