lördag 21 augusti 2010

Lördag :P

Ska väl snart gå och lägga mig när jag ska vara uppe 10:00 och göra melodikrysset med mamma :D Vi får se hur det går den här gången var ganska länge sedan vi gjorde det nu xD


Hahaha man hoppas ju att det ska gå så här bra :D Inte ofta det gör det för oss men men det är ju kul i alla fall :D Det är oftast bara jag och mamma som sitter vid köksbordet då :P Vet inte vad jag ska göra resten av dagen :o blir väl att jag packar tills jag ska åka på skolan på måndag :D Kan inte fatta att jag börjar andra ring på måndag!!!

Så spännande det känns alltså!
Så kommer ju storebror hem till våran kusin Emanuels bröllop som han ska ha idag!!! Hoppas det blir vackert och att du får världens bästa bröllopsdag kusin <3 synd bara att vi inte kunde åka ner och vara med :( men det fungerar nog i alla fall för er :D varma lyckoönskningar ifrån mig i alla fall :D Aja funkar det inte så gör det inte det!

Storebror och mamma ska kanske åka till mig när jag är i Bollnäs och hälsa på =)) Hoppas verkligen att det blir så :D Då får man prata med min riktiga storebror i Bollnäs :D Det kommer vara ganska så mäktigt för mig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar