söndag 8 augusti 2010

Grrrrr :@

LÅT INTE MANGA FÖRBJUDAS I SVERIGE!

Beatrice *idiot* Ask har fått för sig att manga är barnporr. Och vill nu förbjuda manga i Sverige.
I HELVETE HELLER!

Manga är det bästa som finns. Och det är väl ett eget val om man tittar på det eller ej? Alltså, dom tycker det är fel att karaktärerna är så "lättklädda".

Förbjud manga, och ett JÄVLIGT stort antal ruttna ägg kommer flyga mot lite
politiker-hus.


KOPIERA DETTA OM DU VILL HA KVAR MANGA I SVERIGE!





_________________________________


Inse detta kärring jävel att du borde öppna ögonen och se att det finns porr precis överallt men att vuxna inte ser det <.<>er jag vara olaglig och behålla det som håller mig kärt... <.<>.<''' Men att ge sig på manga är elakt... Om de ska förbjuda manga och tar i från alla mina böcker så kommer jag ta själv mord! En värld utan manga.... Jag kan knappt tänka mig det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar