lördag 21 augusti 2010

sista sommarlovsveckan!

Sista sommarlovs veckan börjar gå mot sitt slut och jag måste bara erkänna att det har varit en helt underbar vecka :D kunde absolut inte ha haft en bättre sista vecka :D Den började hos Julle på söndagen vi gjorde allt möjligt då :D vi gjorde allt ifrån att hoppa studsmatta till att kela med små kanin ungar :D
Så här söt var en av kaninungarna :D Men blev måttligt rädd för den lilla ungen xD Eftersom Julles pappa la den på min vänstra axel när jag kollade bort! xD men sen så stannade den länge hos mig :D
Sen gjorde vi allt möjligt tills klockan var ungefär tjugo över åtta då gick vi ut och hoppade studsmatta eller i alla fall jag och Julle hoppade. Sen satt vi bara på studsmattan och Nella stod bredvid och så pratade vi lite strunt :D Efter ett tag så fick Nella sms ifrån sin pappa att han skulle komma och hämta oss :P vi fortsatte att prata och vi pratade länge :D
Då knäckt Julle ur sig den suveräna idén att hon kunde komma upp till oss på måndagen!

Och det blev så :D Ungefär halv två så hämtade Julle och hennes pappa upp mig hemma så åkte vi hem till Nella :D Där gjorde vi verkligen allt möjligt! Vi åkte gammel Opel det var fan skit kul :D




Sen gjorde vi väldigt mycket mera också :D satt oss i husbilen och ringde till en killkompis först jag sen Paulina han svarade inte när någon av oss ringde xD men sen smsade vi med honom istället :D Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde xD Efter vi hade ätit åkte vi och badade i alla fall och då träffade vi en ur Takida!!!! Fredrik ur Takida badade på Digernäset med sina två barn och tjej =))
Sen åkte vi hem till dom igen efter vi hade badat då fikade vi paj och kakor :D Mums Julle åkte hem med sin pappa efter vi hade fikat.
Jag ringde mamma och frågade om jag fick sova över och det fick jag göra :D Blev jätteglad då :D Vi sov i Boan :D jag och Paulina sov ute i nya husbilen :D Vi låg och pratade enda tills klockan 23:38 sen dagen efter kommer jag inte ihåg vad vi gjorde förutom att vi satt i husbilen och pratade och lyssnade på trolltider :D Jo sen när vi åkte hem så såg vi på New Moon och alldeles på slutet av filmen så kom Valdemar, Sandra, Anders och Vanja till dom :D så vi umgicks med Valdemar och Vanja tills dom skulle åka. Sen åkte vi och badade och sen vet jag inte vad vi gjorde tills mamma kom och hämtade mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar