fredag 23 juli 2010

21/7 -10

Onsdagen den 21/7 så var jag först med Mikael :D Sen fick jag en så stor lust att knäppa kort ;) så jag gick ut och knäppte typ två kort sen kom Yrsa & då gick vi till Digernäset & jag knäppte ganska mycket kort där :D ska välja ut några & lägga ut :D Yrsa badade som vanligt :D Medan hon badade så var jag som Emil brukar kalla det en papparatzi xD Tog ganska mycket foton :D



Här är ett av fotona rätt nöjd med den här :D Jag satt & smsade/lyssnade på musik samtidigt som Yrsa badade ;) Haha hade både mobilen & kameran med mig :D Den här gången var vattnet alldeles iskallt uscha hur kan hon bada i så kallt vatten? x3 & den här gången tyckte hon också att vattnet också var alldeles iskallt men hon badade i alla fall!




Här satt jag & smsade/lyssnade på musik medan Yrsa badade ;) Jag gillar på något vis att sitta där & bara mysa & kolla på medan dom som jag har gått dit med när dom badar xD




Hahaha det här gjorde jag nästan hela tiden xD Sen när Yrsa kom upp så gick vi in i omklädningsrummet och kollade på bilder på min mobil tills blåsten hade lagt sig fast det gjorde den inte så vi gick ut & gungade xD Rätt kul egentligen ;) Sen gick vi in i omklädningsrummet igen & tänkte vänta tills blåsten slutade men det var ingen idé att vänta eftersom det bara blåste värre! Gjorde mycket mera den 21/7 men det skriver jag i ett annat inlägg senare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar