fredag 2 juli 2010

Om min dag xD

idag har jag, Mikael och Emil varit ute ganska så mycket och innan vi gick ut så hjälpte Mikael mig att smörja mina axlar och nacke. Vi gick ut och gjorde mest inget alls bara satt och pratade och sånt ^_^ Efter ett tag så cyklade Mikael iväg och då fortsatte jag och Emil att lyssna på musik som vi hade börjat med ett tag innan och sen när Mikael kom tillbaka så körde vi lite sanning, konka eller procent fast det gick väldigt segt eftersom ingen av oss "ville" eller vågade fråga något så efter jag frågade Emil "sanning, konka eller procent" så skickade jag sms till: Sofia<3 storasyster<3 och Jennifer<3 :) då undrade jag vad jag skulle fråga Emil på sanning :) Av Sofia<3 fick jag svar ganska fort och det stod: vill Emil skaffa barn nu xD
efter ett litet tag så fick jag svar av Jennifer<3 också och i det stod det: vad tänkte Emil första gången han såg dig? Sen efter det så gick vi in alldeles innan vi skulle gå in säger Emil så här: vad röd du har blivit här! När vi kom in startade min dator och kollade lite olika saker :D Jag är ju hur solbränd som helst på bröstet, knäna :O och vissa fläckar på armarna :O Jag som hade smörjt in mig men inte på bröstet! Och sen när tar solen på knänen av alla ställen? :O Aja kanske om man sitter i solen med knänen så tar det tydligen xD Har lyssnat väldigt mycket på Avril Lavigne ;)





Fett cooool bild på Avril tycker jag iallafall ;P

Btw bilden är tagen ifrån Google xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar