tisdag 6 juli 2010

En sak jag inte har varit på länge :D


Igår kväll var jag barnvakt åt världens gulligaste unge :D Gick ner dit typ kvart i sju :P Först kollade jag och Axel på tv:en sen efter ett tag så lekte vi med dom "stora bilarna" xD Sedan spelade vi ett hockeyspel nej det var ju ett fotbollsspel xD Sen satt vi oss vid vardagsrums bordet och målade :) det blev jättejättefint (: samtidigt som vi målade så såg vi på: Digimon, Herkules, Scooby Doo och Pokemon. När vi tittade på Digimon så kunde jag inte låta bli att spela in theme sången :D
Alla i Digimon xD
Patamon & Pikachu :D En Pokemon och en Digimon xD



Efter vi hade gjort det ett tag så "lekte" vi med "stora bilarna" igen :) Sen blev det att vi målade igen och sen gick vi och la oss :) Idag väckte han mig ungefär halv sju xD Ville bara somna om egentligen xD Men det var bara att kliva upp och följa med honom till vardagsrummet och kolla på när han lekte med dom "stora bilarna"! Efter si så där en 45 min. kom hans pappa upp :D Då åt vi frukost :D Mums mums sa magen då xD Sen efter frukosten så gick vi ut och hoppade studsmatta :D

Fick ingen bra bild på gulleungen när vi hoppade så det får bli en bild ifrån nätet :D<3

Sen efter det så åkte han till Krog med sin pappa och jag gick hem sen har jag inte gjort så mycket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar