onsdag 14 juli 2010

Gårdagen (=

Igår var jag med Petronella & Paulina :D jag gick dit ungefär klockan: 11:20 och kom dit klockan 12:00 :D Duktig jag är som går dit :D När jag kom dit så satt jag mig med Nella (smeknamn på Petronella) och pratade strunt :D Efter vi hade pratat strunt i typ 25 min. kom Paulina ner och pratade lite strunt med oss sedan gick vi upp och pratade vuxen förbjudet prat som vi brukar kalla det xD Paulina ringde till Robin så pratade vi med honom :D :D Efter det så ringde Paulina till Joel han svarade men sa inget alls xD Så då la Paulina på och vi pratade lite mera vuxen förbjudet :D :D :D Sen ringde Paulina till en killkompis och pratade lite sen gick vi ner och såg på sjukhuset :D :D Precis när vi hade sett klart på sjukhuset så kom Valdemar, hans mamma Sandra och hans pappa Anders men Valdemars pappa skulle iväg på en sak så han åkte iväg igen :) Efter han hade åkt så satt vi oss & åt mat :) Eller vi "vuxna" åt i alla fall Valdemar var inte så intresserad av att äta varm soppa när det var varmt ute så han sprang omkring och lekte själv när vi åt (: Efter vi hade ätit så lekte vi med Valdemar ;) När han är med Paulina, mig & Nella kan det hända att han blir jätteglad & inte riktigt tänker på vad han gör och det blev en sådan gång igår också (: För han sprang rakt emot mig utan att stanna så jag fick hans huvud på min näsa (: Men jaja (: Efter den lilla olyckan så åt vi efterrätt :D Paulina & Nellas mamma lagar den godaste efterrätts pajen i hela världen tycker jag eftersom den var SÅ j*vla god :D Dom vuxna satt vid köksbordet och fikade medans vi barn/ungdomar fick sitta inne i vardagsrummet :D Vi kollade på tv:en samtidigt som vi fikade :D vi såg på Playhouse Disney :D<3 Efter vi hade fikat så ville Valdemar ut och leka :D så vi gick ut :D Precis innan vi gick ut kom Valdemars pappa tillbaka :D Jag, Paulina & Valdemar hoppade studsmatta det var jättekul :D Valdemar + studsmatta = elektriskt hår :D Vi var ute ganska länge enda tills jag & Nella blev irriterade på myggorna och knotten så då gick vi in :D Vi satt oss och kollade på tv:en igen och Valdemar sprang och lekte själv :D Efter ett litet tag kom Valdemars pappa Anders och frågade oss: någon som vill träna på att byta blöja? Vi sa nej alla tre ;) Då skakade Anders bara på huvudet :D Efter ett litet tag så kom Paulina & Nellas pappa och frågade om vi ville ha glass vi kollade leende på varandra och då hade han fått sitt svar xD Jag & Paulina gick och hämtade glass :D Då såg vi (först) att inte Valdemar skulle få någon glass! Men sen kollade jag på en hylla under & såg den sista struten :D TUR! Jag & Paulina gav Valdemar glassen och när han åt glassen passade vi på att börja se på en film :D Vi började att se på Hannah Montana The Movie :D Så himla bra film =D När vi hade sett ett litet tag så kom Valdemar men då kom hans föräldrar också då skulle dom åka hem =P När vi hade nästan kollat klart på filmen så började det Åska!!! Bläe både jag & Paulina blev rädda :/ vi stängde av filmen och jag & Nella spelade kort och Paulina pratade i mobilen :P Jag såg Två Blixtrar!!!! Verkligen Uscha!!! Efter det hade åska klart så såg vi klart på filmen :P Men det Åskade i ungefär 45 min. blä!!!!! Aja efter filmen så såg jag & Nella lite på morden i midsommer och tog ut minsta chin chillan ;) Sen kom mamma och hämtade mig.


Gulle chillan :D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar