söndag 11 juli 2010

Dagen = fett nice :D

Idag åkte jag, Mats, Mikael och mamma till Haveröströmmar ;D Då träffade jag Petronella, Paulina, deras pappa Mikael ^^ och deras mamma Bitte :D *very big happyface* Har saknat dom så j*vla mycket :/ Vi kollade på Kristinas bilder en kompis som ritar fett bra alltså! Inte blev man besviken inte :D
<---------- Kolla bara på den här läckerbiten xD
Men alltså en bild gör inte alls Kristinas bilder godkända xD Man Måste Bara Se Dom Själva För Att Fatta Hur Duktig Hon Är!!!!
Vi fikade och pratade massor med tok :D Härligt värre alltså :D Gött fika hade dom också på Haveröströmmar :D Sen efter vi hade fikat lyssnade vi på ett Jazz band!!! Tänka sig att Jag lyssnade på ett Jazz band!!! :D Är förvånad själv faktiskt :D Så himla härligt att få var med Paulina och Petronella och visst det kanske bara var för en och en halv timme men det betyder så j*vla mycket för mig lika mycket som dom betyder för mig :D När vi satt och lyssnade på Jazz bandet så fick Petronella världens största kryp på axeln närmast mig :) Ska vara med dom till veckan hoppas jag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar