tisdag 6 juli 2010

Hm

Det här verkar inte ta sommarlov!Önskar att man inte var någon sån här medmänniska alltså det blir bara jobbigt för en själv i slutända fråga mig jag vet!! Det kan förstöra det som man har varmast om hjärtat!! Kurator ska vara utbildade och inte kompisar till den som mår piss! Men jag gör det själv också vågar liksom inte prata med vuxna om det som tynger mig men jag ska försöka börja göra det har jag bestämt mig för men jag vet bara inte hur jag ska börja liksom :( Jag har faktiskt pratat med en vuxen när jag mådde piss men han svek mig och sen dess har jag nästan inte vågat prata sånt med någon vuxen efter det han gjorde :`( Men nu har jag bestämt mig för att försöka nästa läsår i alla fall. Men jag vet att jag kommer dra in mig i min mussla men jag ska fan försöka!!!! Men jag vet fan inte hur heller men jag SKA försöka!!!! Men om jag inte klarar det första gången så går det nog andra gången förmodligen hoppas jag!! Tänker i alla fall inte ge upp i första taget!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar