tisdag 20 juli 2010

Skriv En person xD

.. som du älskar av hela ditt hjärta – Emil Håkan Lindgren<333

.. som du skulle offra livet för – Emil & några till <3

... som är den smartaste du känner – Robin! =)

.. .. som alltid får dig på strålande humör- Jennifer, Robin, Emil & Sammy<3

.. som får dig att le när allt känns tungt – Emil, Jennifer, Sofia, Robin & några till <3

.. som är en bitch – en tjej^^

... .. som är en föredetta bästa vän - Jennie

.. som är snygg - Emil!!<3


.. som är osmart - Vet ej, jag kanske^^

.. som är en riktig vän – Alldeles för många att skriva :D

.. som är den galnaste du vet – Jag + Jennifer + flum xD

.. som är den konstigaste du känner - Vet ej

.. som är underbar – många <33

.. som är dum – Ingen

.. .. som du kan prata med om allt - Robin<3

.. som är din barndomsvän – Angelina, Niclas, Filip, Jonas & Anton<3>

.. som du saknar – Robin & Emil <3

.. som du har spenderat mest tid med - Familjen & vännerna :)

.. som du var dum emot när du var mindre - Minns inte xD

.. som du tycker är snäll - Mina vänner och min kille =)

.. som du skulle vilja krama just nu – Emil, Nella & en hel himla drös med mera folk<3

.. som du inte har träffat på länge – massa folk i Sundsvall :(

.. som du vet saknar dig - Emil och några fler säkert vad vet jag?

.. som du träffade idag – familjen + Håkan<3

..som du tycker är söt – många men vet inte varför :O

.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan- Ingen


En sak jag hittade på bilddagboken :) kunde inte låta bli att lägga upp den här också :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar