fredag 9 juli 2010

En ande

Det här hände när jag och min bror var ensamma hemma hos våran pappa när han levde och bodde i en lägenhet på Skönsmon i Sundsvall ;) Min lillebror var som vanligt uppe långt förre mig xD När jag kom upp så såg han på Yu-Gi-Ho.

Precis när jag klev upp så gick han på toaletten det hörde jag när jag öppnade dörren ifrån vårat sovrum ;) Men när jag kollade in i vardagsrummet så satt det en liten flicka där! Hon satt och kollade på Yu-Gi-Ho som lillebror hade lämnat på!! Efter ett tag så vände hon på huvudet och kollade leende på mig och precis då kom lillebror tillbaka ifrån toaletten han öppnade dörren in till vardagsrummet så kollade den lilla flickan panikslaget på mig och jag visste inte varför! När lillebror gick in i vardagsrummet så försvann den lilla flickan och det syndes aldrig att hon hade varit där ens :O

Men så här alla år efter jag har typ träffat henne så kan jag känna av henne ibland som hela dagen idag har jag känt av henne :)


Hittade ingen bättre bild på andar på Google xD Jag vill så himla gärna ta reda på mera om henne men det är nästan omöjligt :´( Aja går det inte så går det inte :(

Imorgon ska jag vara med en kompis jag inte har varit med på ganska så länge vi ska kanske gå och bada och se om någon av oss vågar doppa oss xD Vi får se hur det blir med den saken :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar